Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Powiat Obornicki
System eBoi

eBoi
Jak załatwić sprawę?

Powiat Obornicki: Przebudowa i rozbudowa budynków A,B, i D w Szpitalu w Obornikach - etap II

UWAGA :

Trafostacja, kable SN i kable od trafostacji do rozdzielni głównej nie są przedmiotem tego przetargu.

 

Pytania i odpowiedzi :
 

Pytanie:

Czy Zamawiający dopuści dokonanie cesji umowy na rzecz banku prowadzącego rachunek wykonawcy i kredytującego jego działalność w związku z koniecznością uzyskania kredytu pod przedmiotową inwestycję?
Brak uprawnień do dokonania cesji wierzytelności wynikających z projektu umowy (zapisy projektu umowy - pkt. 6.1.8) uniemożliwia sfinansowanie przedmiotowego zamówienia przez wykonawcę, w szczególności w kontekście warunków płatności określonych przez Zamawiającego.

Odpowiedź:

Zamawiający zmieni pkt. 6.1.8 umowy i dopuści cesję wierzytelności na rzecz banku wykonawcy.

 

Pytanie:

Proszę o informację, czy Zamawiający uzna za spełnienie warunku w zakresie posiadania zdolności technicznej lub zawodowej jeśli wykonawca wykaże się doświadczeniem w zakresie zbliżonym do przedmiotowej inwestycji, tj. budowy, rozbudowy lub przebudowy dwóch obiektów, w tym sali sportowej oraz zaplecza przy Szkole Podstawowej a także sali widowiskowo-kinowej przy Miejskim Centrum Kultury o wartości każdej inwestycji ponad 2 mln zł?

Odpowiedź:

Zamawiający uzna obydwa rodzaje inwestycji o wartości ponad 2 mln zł. - każda, w zakresie posiadania zdolności technicznej i zawodowej.

 

Pytanie:
Czy Zamawiający wyrazi zgodę na zmianę zapisów umowy dotyczącą płatności, z której wynika że jest tylko jedna płatność, na fakturowania raz w miesiącu ?

Odpowiedź:
Zamawiający wyrazi zgodnę na zmianę zapisów dotyczących płatności, w następujący sposób: dwie płatności, pierwsza po wykonaniu 50% zadania - 50% wartości, druga - po wykonaniu zadania.


 

 

Załączniki do pobrania

Ogłoszenie do pobrania
1 ogłoszenie o zamówieniu.pdf (PDF, 2.6MB) 2017-12-04 13:20:25 2.6MB 316 razy
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
1 SIWZ.pdf (PDF, 5.9MB)
Po terminie otwarcia ofert
2017-12-04 13:20:25 5.9MB 134 razy
2 zalacznik_nr_1.zip (ZIP, 689MB)
Po terminie otwarcia ofert
2017-12-04 13:36:25 689MB 122 razy
3 zalacznik_nr_2_formularz_ofertowy.doc (DOC, 48.KB)
Po terminie otwarcia ofert
2017-12-04 13:37:11 48.KB 62 razy
4 zalacznik_nr_3_oswiadczenie.doc (DOC, 38.KB)
Po terminie otwarcia ofert
2017-12-04 13:37:23 38.KB 52 razy
5 zalacznik_nr_4_oswiadczenie_o_wykluczeniu.doc (DOC, 44.KB)
Po terminie otwarcia ofert
2017-12-04 13:37:32 44.KB 52 razy
6 zalacznik_nr_5_wykaz_robot.doc (DOC, 36.KB)
Po terminie otwarcia ofert
2017-12-04 13:37:46 36.KB 58 razy
7 zalacznik_nr_5a_wykaz_osob.doc (DOC, 35.KB)
Po terminie otwarcia ofert
2017-12-04 13:37:54 35.KB 50 razy
8 zalacznik_nr_6_grupa_kapitalowa.doc (DOC, 61KB)
Po terminie otwarcia ofert
2017-12-04 13:38:03 61KB 50 razy
9 zalacznik_nr_7_projekt_umowy.doc (DOC, 166KB)
Po terminie otwarcia ofert
2017-12-04 13:38:16 166KB 56 razy
Informacja z otwarcia ofert
1 informacja z otwarcia ofert.pdf (PDF, 295KB) 2017-12-21 09:47:47 295KB 304 razy
Wynik postępowania
1 Informacja o uniewaznieniu postępowania.pdf (PDF, 316KB) 2017-12-29 07:34:37 316KB 256 razy

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Marcin Roll 04-12-2017 13:20:25
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Elżbieta Świtniewska 04-12-2017
Ostatnia aktualizacja: Marcin Roll 29-12-2017 07:34:37